Förvaring 2

Har letat runt lite på nätet och fått lite olika tips om förvaring.
Den första bilden här under är från Ellos.se och det är alltså sko-
förvaringen till vänster, som hänger på dörren, som jag är intresserad
av. Priset ligger på ca: 450 kr och det känns lite mycket för några plastbitar
som ändå kanske går sönder om ett år. Ska fundera lite mer på det där med
skoförvaring.

Smyckesförvaringen här nedan ligger på 189:- men där kommer ju långt ifrån
alla mina smycken få plats. Ni som känner mig vet att jag har en del...

Fick lite tips om örhängesförvaring som jag kanske ska prova mig på. Då
behövs lite saker inhandlas och det får vi se om jag hinner med idag. Ska
luncha med mamma & syster vid 14, så kanske passar på då.
Lägger in bild om det blir något :)



Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0