Halmstad - fredag / lördag / söndag

Vi var 7 tjejer i Emelies stuga i Halmstad i helgen. På fredagen var det maskerad
och utgång på Moon i Halmstad. På lördagen var det förfest hos Sonny inne i Halmstad
och utgång på torget, B&B. Här kommer några bilder.


Jag o Ems.

Sara o Rebecka.

Fen gaddar Hanna ^^

Emelie var på festhumör

Dag 2 - lördag.


Jag o Hanna, utan våra maskeradoutfits dag 2 ;)


Sara o jag utanför stugan



Lördagsgänget utanför stugan.



På förfesten hittade vi sötaste vovven!


Emelie o jag ute i Halmstad.

Dag 3 - Söndag


Det blev lite strandhäng på Östra Stranden.



Sen delade jag o Hanna på en Prego på Pizzeria Capri inne i stan.

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0