Känner mig lite som Elin Kling

Elin Kling har ju, för den som missat, hand om Idolernas styling!
Ett samtal och Mimmi är sugen på lite rotandes i min garderob.
Vi båda skall ju vara med i "Adventure begins with an A" som vi
ska sjunga i.

Mimmi behöver kläder. Jag känner mig lite som Elin Kling.
Inte för att jag bestämt vad jag ska ha på mig, men förhoppningsvis
kommer det bilder från konserten här på bloggen!

Är ledig i morgon, skönt. Jag, Mimmi o Victor skall till hallen någon gång efter
10.00 i mon. Ska bli spännande! Berättar säkert lite mer efter i morgon!


Kommentarer
Postat av: mimms

Vad skulle jag göra utan min personliga E.K? ;D

2009-10-06 @ 22:36:15
URL: http://miimsi.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0