Mot Hbg för att fira jul!

Idag bär det av mot Helsingborg. Eftersom att hela min släkt bor där så är det dit vi
åker varje jul. Vi sover hos Mormor&Morfar som bor i Rydebäck. På julafton firar vi först
med pappas släkt, dvs. hos Farmor&Farfar. Vi har paketrace, äter och kollar på Kalle Anka.

Sen efter det åker vi hem till Mormor&Morfar igen. Äter och äter och äter och sedan kommer
tomten. Min syster brukar vara tomte :) hihi.


Random bild som jag hittade, har inget o göra med julen, men ändå.

Bilden är från när jag fyllde 20 år. Pappa sitter brevid & är nyfiken.


Skriv ett inlägg om hur du firar julafton i din blogg & skriv en kommentar till detta
inlägget samt länka din blogg så att jag kan läsa. Jag vill veta! : D

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0