Paket på posten

Jag älskar att få paket på posten. Det är så spännande på något sätt.
Kan vara eftersom att jag aldrig kommer ihåg vad jag beställt eller ska
få hem osv. Idag var det ett litet rektangulärt paket som väntade på mig
i trappan.

Det var det där nyckelfodralet från Harges.com som mamma ska få av
mig på söndag. Det kostar 179:- och finns i brunt och svart.
Mors dagpresent tänkte jag. Funderar också på en Vitamin E Eye Cream
från The Body Shop som tar hand om den känsliga huden kring ögongen.
Hoppas nu att hon inte råkar titta in här bara! :)




Har ni köpt något till era mammor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

går du också på cheerleading? :)

Jag också, fast jag går i power ;)

2008-05-23 @ 17:00:44
Postat av: Anonym

oj, den kommentaren kommer från essess.blogg.se ;)

2008-05-23 @ 17:01:31

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0