Skoor!

Tittade in på H&Ms hemsida idag, första gången på någon månad
sådär. De överaskade mig med sjukt många snygga skor! Självklart
var många utsålda, men några fanns kvar. Dock måste jag säga att de
verkligen lyckats med några av dessa skor. Det är ingen "mes-klack"
som jag och Sara skulle beskriva det.
Ska det vara klack ska det vara klack eller ingen klack. Ungefär något sånt.

Det fanns två par skor till som jag inte har bild på, på hemsidan, det var HÖG
dregelfaktor på båda paren. Men några skor som fortfarande finns, dock inte
i vissa storlekar, vill jag tipsa om här:


1. De olikfärgade pumpsen i grå modell är en verkligt cool idé. Dock tappar den mig
som köpare med sin spetsiga tå. (OCH att det inte finns i 37 eller 38 ;)
2. Lila pumps i tyg och lackmaterial. Sjysst att H&M vågar använda lite mer än bara
5 cm klack. (De är 9 cm) Finns i lila och svart.


1. En sjukt billig variant av många modeskapares kilklackssko. Endast 298:-
får du punga ut med för att gå hem med dessa. Grå eller svarta med 9 cm klack.
2. Söta röda lackskor som också finns i vitt, turkost, svart och gult.
Kostar skamliga 129:- att ta med sig dessa hem!

1. 70tals inspirerade pumps i orange och brunt lackmaterial. 298:- kostar dem.
2. Riktigt snygga pumps med hela 10 cm klack (me like) dock är de spetsiga, och
det var väl inte riktigt min grej. Finns i svart och brunt.

1. Stövletter från H&M med snygg dragkedja som syns. För att bli ännu snyggare
skulle de gärna få ha lite tjockare klack. Men man kan kanske inte få allt för
priset som ligger på 349kr. Finns i brunt o svart.
2. Snygg variant på skolett med svart tyg och lack. Dock tycker jag att klacken inte
ser ut som de 8,5 cm de ska vara.

Kommentarer
Postat av: johanna

åhhhh kilklacksskon!!

2008-08-27 @ 19:38:34
Postat av: Jenny

hihi:D

2008-08-30 @ 17:33:24
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi ja eller hur:) allt bra?

2008-09-07 @ 10:46:26
URL: http://penajs.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0