Någon snodde mitt namn!

OCH DÅ ÄR JAG ALLVARLIG.
Hur elak får man vara som människa, inte SÅ elak så att man låtsas vara
mig och skriver som om den personen vore mig.
Personen i fråga (vet inte vem det är) har utgivit sig för att vara mig i
min förenings hemsidas gästbok. "Jag" skrev att mina tjejer jag tränar
var dåliga och att de skämde ut sig på DM osv. (de vann DM guld)

Har IPnummret men behöver POLISANMÄLA för att få reda på vem det var.
Det är inte lätt när det är svårt så att säga...
Har du något tips?

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Varför polisanmäler du inte då? Det är ju ett brott att ta någon annans identitet.

2008-04-06 @ 18:06:13
URL: http://annamellita.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0