Gula !SNYGGA! pumps?

Har letat efter höstens roligaste accent-färg, till skor. Din Sko har några gula par,
men hallå? Vem vill ha fulaste 5 cm-klacken ever? Nej tack! Har tyvärr ingen bild,
men om ni går in på deras sida så lär ni förstå vilka jag menar. Suck!
Finns det några perfekta gula pumps till mig? Jo, jag har sett dem också!
Jättefräscha gula lack-pumps med ganska hög klack från H&M. Finns dem i Borås?
Skulle iiiiiiiiinte tro det. Såg dem typ i Vecko Revyn eller något sånt. Det stog att
hetaste tipset var att näthandla kläder osv. Med dem snyggaste gula skorna jämte.
Då tror man väll att dem finns inne på Hm.se, eller? Fyy, och blä. Undrar om dem finns
i Stockholm förresten, jag och Sara ska ju dit den 19 Nov och kolla Kent. Wiie, en strimma hopp kommer till mig. Jaa.

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0