Mamma Mia!

Helo.
I måndags var mamma o jag i Göteborg
för att titta på musikalen Mamma Mia!
Den var värsta sweet och igår sjöng jag
på Abbas låtar hela dagen typ ^^

Någon mer som sett/ vill se den?

Igår hade jag halkkörning halva dagen
från halv 11 till halv 5. Jag trodde typ
att det skulle vara jätte läskigt hela tiden.
Men det var ingen fara och tvärtemot
var det wunderbart att få köra HELT
ensam i bilen. Utan att någon
handledare satt med ^^
Det gick bra och allting, vi fick titta på
lite krockade bilar, några filmer;
några killar som kört ratt-fulla och
dödat deras bästa kompisar.
Sen fick vi testa o sitta i en bil som
dem snurrade runt så att man voltade,
tacka vet jag bil-bälte! :P
Sen var det desperate housewifes på kvällen.
Och Stefan sov hos mig, sötot.
Den 15 Maj har vi 3 år och 7 månader ^^ hihi. 

Sen idag hade jag omkörningslektion
tillsammans med en annan tjej som
inte sa någonting. Trök.
Det var inte några problemas,
och nu vill jag bara ha mitt teoriprov,
mitt körprov så att jag kan få mitt
körkort... Lövely.

Ska fika snart med Säni + fler
/Anna

Kommentarer
Postat av: bella

i love abba ju :):) fast det kanske du inte visste.. ska ju också kolla på mamma mia, på studentdagen..

2007-05-09 @ 16:30:45
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se
Postat av: mathilda

jag har sett mamma mia i london och ska se den i gbg snart igen.

2007-05-10 @ 16:35:11

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0