22 januari

Otroligt irriterad eftersom att några irriterande ettor sitter och spelar ashög
irriterande SKRIK-metall med skräckljud ibakgrunden när jag försöker plugga.
Aja, jag samlade mig och bad dem sänka, det gjorde dem,
tur att man har lite respekt iaf :P hihi.
Ska jobba med mitt historiaprojekt som handlar om mode.
Håller på och jämföra asiatiska skor med västerländska skor just nu.
Skriver om de hemska liljefötterna, ush. (Bild nedan)
Det blir nog bra, men jag vet inte riktigt om jag kan få i hop 8 sidor fakta, hm..

Min engelska var inställd och mitt flashgrejs jag skulle göra i Digitalt Skapande är klart,
så jag slutar typ nu. Men min träning börjar halv 5 så jag funderar på att dra till stan,
ett tag och titta lite. =)





Bild1. Söta kinaskor med leopardmönster, lite kallt för det nu kanske.
Bild2. Detta är de hemska ljlefötterna som man ville ha i Kina för längesen.
(En 8 cm lång fot var idealet)

Kram och Puss Äni

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0