28 feb - för tidigt

Hejsvej. Klockan är för tidigt och jag sitter på Angwald och partners, det är här jag gör min prao.
Har inte för mkt och göra vilket är både bra och dåligt. :) weey, och gäsp typ.

Igår var jag hos stefan, vi tittade på desperate housewifes, så spännande:P Sen fyller han år på söndag med. Roligt värre med släktkalas på lördag.

På torsdag (imon) tänkte jag kanske boka körlektion, om jag hinner idag, ska ju träna precis efter att praon slutar, så hm.. undrar när jag ska göra det. Annars får jag väll gå dit och plugga lite pärmar. Måste fixa körkort snart, inte så långtid tills att jag fyller 18! :) weey. Typ 28 dagar kvar..

Men nu ska jag göra ett träd med webplatser, i Paint (enda PC:n på Angwalds -ingen använder den, så den har inte Adobe-programmen ) med Cider sidor. Dem ska göra om Herrljungas sida den är inte så najs.. ^^
 Sweet Shoes

/ Annä

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0