Helgkollage typ

Minst sagt händelserik helg.

I fredags var det träning och mys med mimmi.
Sen i lördags så var det uppvisning för stunten i Gbg,
i samband med Göteborgsgymnasterna.
Sen var det gymnastikträning där typ.
Efter det var det grillkväll/fest hos Adde på
Hedvigsborg, med Henke, Sara, Victor, Ljung mfl...
Det var riktigt najs, och av bilderna av dömma
var killarna lite galna ? ^^

Så idag, söndag, hade Cubs uppvisning på
Svedjeskolans vårmarknad, innomhus :)
Det var rätt liten plats men dem var duktiga
så allt löste sig ändå :))
Så är rätt trött nu, ska vara med Stefan
lite senare när han kommit hem.

Gymnastikuppvisning Göteborgsgymnasterna:


Bild 1: Många flickisar på voltmattan
Bild 2: Wunderbart bra kille som körde typ 40 varv i snurr efter sin salto.
Bild 3: Hoppsnurr på matta. "det vita strecket" är en kille ^^
Bild 4: Stunten i sitt program
Bild 5: Jag och Helena tittar på uppvisningen i våra overaller
Bild 6: Handståendetävling. Värsta gamla gymnasten och en asduktig liten tjej var kvar och fick delat förstapris!




Mina söndriga leggings sen fredagsträningen "Någon som vill dra lite?"
Linda tyckte jag skulle sälja dem till en estet ^^ maha.
Ehm, nyttig (lr ej) lunch, vinterkatten godisar och nudlar

Lördagens grillkväll / fest:



Bild 1: Sara och jag posar och sjunger
Bild 2: Singstar ÄR ett måste, iaf om jag och Henke är med
Bild 3: Ljung och keps-mannen sover "som kineser gör" HAHA
Bild 4: Blixten och Ljung har rakat benen, allt förutom där stumpan satt!
Bild 5: Henke lät "tatuerar"-Adde skriva/raka in LOL på hans ben.
Bild 6: Fint va?

Cubs uppvisning på Svedjeskolan:



Bild 1: Vi fick godis
Bild 2: Filippa, den minsta toppen bygger double base med de andra topparna
Bild 3: Pyrre m. Cornelia, Sara och Mathilda som toppar.
Bild 4: Ext. lib hitch + db med Filippa, Mathilda som toppar


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0