16 April - helgen var najs

Igår fyllde Susanna 18 år, Victor med för den delen, men jag var iaf
på kalas hemma hos Susanna. Stefan sjussade dit mig efter jobbet.
Jobbade 12-17 på söndagen, ganska lagom faktiskt.
Lärde mig att göra liten latte och så försökte jag mig på att göra mjukglass!

Så igår hade jag och Stefan 3,5 år, hih. Busigt värre. Inte för att vi firade det
så speciellt mkt. Men det är rätt länge, right! ;)
I lördags efter jobbet stack vi och grillade hos en av Stefans kompisar,
det var jätte mys.

Och igår var det ju en som blev mördad, inne på en thairesturang i Borås.
Sara jag och Victor åt där förra året, kom vi på :P hihi. scary.

Åt en glass precis, mumsigt, spillde dock lite på mina vita leggings ^^
Lyckat (Cola-isglass)

Fy vilket osamanhängande inlägg detta blev, men jag hoppas att ni
hängde med lite ändå!  / Änna

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0