24 december GOD JUL!

Hejsvej.
Är för tillfället i Helsingborg hos min mormor&morfar.
Vi har precis ätit julbord, och jag är jättemätt.
På förmiddagen var vi hemma hos farmor&farfar och firade jul där.
Sen åkte vi hem till mina kusiner (körde runt halva stan för att slippa poliskontroll, min kusin hade glömt körkortet).

Så nu sitter jag här, lite trött efter en massa mat och sådär.
Än har inte tomten kommit, men min syster passar inget vidare bra i skägg, så det gör inget.

Saknar min Stefan såhär på julaftonskväll ändå.
Och tack alla för alla God Jul sms jag fått! Jag skickade tills pengarna på mobilen tog slut.. :/

Fick en fin tunika och ett armband som min juloutfit har bestått av, de + röda jeans.
Har tyvärr ingen bild, men avslutar med en söt bild från Stockholm.
Jag och Anna på Red Hot Chili Peppers med Globen i bakgrunden


Hoppas ni nu har det så bra!!
Julkram Anna

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0