20 dec -skola

Hej.
Idag var det sista dagen med lektioner i skolan, det känns gött att det är sista dagen i morgon.
Även om jag ska vara där 07.30 när de andra får komma 10.00.
Så är det väll mitt eget fel att jag ska hålla i kören också!
Ska visst spela lite piano med, inget avancerat, bara typ lite akord och sådära.

Alla mina inlämningar är klara med, förutom en, i webdesignkursen.
Jag vet inte ens om det var meningen att vi skulle lämna in den, en övning i XML (kodspråk)
som man inte fattade allt för mkt av, men ändå! :D

Så på fredag är det typ sista träningen innan jullovet med Tigers,
vi ska ha gymnastikträning med akrobaten Jocke, han är grym!

Undrar vad jag ska sätta på mig för kläder i morgon, har iaf örhängena klara, röda små julkulor...

20 dec outfit
20 dec: Top från Veromoda, Pennkjol secondhand, leggings HM, ankelboots skopunkten.
Färgade håret igår, mörkare.


Ska bli mysigt att fira jul snart med, allt som fattas är snön!

julkram!
Elmstrom

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0