Weekend i Sälen

Jag och Jenny beger oss i morgon till Sälen för en weekend av roligheter.
Vi åker tidigt i morgon, i vår lånade Skoda Superb (förövrigt grym bil, över förväntan).
Jag hämtar upp Jenny så åker vi vår 47 mil upp till Sälen, Lindvallen. Det kommer alltså
ta mer än 7 h att köra upp dit. Värt för att få träffa älskade Hanna!

Fredag så blir det att hänga i Bastuvärlden på Experium där Hanna jobbar på Norrsken SPA.
Då är Hanna ledig så då blir det till att mysa med henne samt att jag har bokat in en massage
vid 19 tiden. Hur härligt? Hoppas att 45 min för 795:- är värt ;)

Lördag är skid-dagen och då blir det backen som gäller. Skipass behövs inhandlas och sen kör
vi hela långa dagen i Lindvallen. På kvällen blir det mys med tjejerna och ev. utgång för min o Jennys del.
Får väl se hur möra vi är i benen efter en dags skidåkning.

Söndag blir det att vara på Experium igen. Det blir antagligen bad / bastu och sedan hemfärd för
vår del. Helgen kommer gå grymt snabbt känner jag på mig!




Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0