AVALON hotel Göteborg

Ikväll ska jag bo på hotel Avalon i Göteborg. Det är jag och Stefan, min syster med
pojkvän, mina föräldrar och min mormor&morfar.

Vi ska äta 3rätters på restaurangen och sedan sova på Avalon. Mina föräldrar har
dessutom bjudit med min mormor&morfar på Operan i Göteborg. Det är för att
fira min mormors födelsedag som vi gör detta. Kommer blir grymt mysigt & kul.

Har hittat lite roliga bilder och är fascinerad av poolen (som dock inte är öppen nu).
Den sticker alltså ut en bit över kanten och därmed kan man se den som badar i poolen
från gatan under. Lite coolt måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nice pool! Lite läskigt bara att typ simma uppe i luften. Hoppas ni har det mysigt!

2011-01-16 @ 18:25:51
URL: http://miimsi.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0