BEHÖVER LITE HJÄLP TACK!!

Uppdate: Det blev till att ta bort örhänget på bild 1.

Nu är det så att jag har skaffat mig 2 st nya hål i öronen. Tagna på Smycka
i Borås. Där har jag tagit alla utom de 2 första. Har alltid varit väldigt nöjd
med dem och han som tar hålen.

Igår så blev jag inte så nöjd. Det blev snett, eller hur man ska förklara det.
Det ena hålet är högre upp o det andra längre ner.

Ska ta ut ett av de nya men vilket?

Ska ta ett nytt hål när det ena läkt igen så att det kan bli rakare framifrån.


I detta örat så har jag ju en piercing inne i örat och det är ju inte i linje
med det nya hålet.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Kent rockar :):) hur du än väljer blir det skäkert super :)

2010-07-21 @ 19:42:00
URL: http://chasingamy.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0