Den andra halvan av Ax2 is back in town

I morgon ska jag äntligen få träffa Anna Carlsson, hon är min andra
halva i Ax2. Vi ska träna vid 12 på Onyx, det blir 25 min spinning (kommer
dö, ni vet spinning är inte riktigt min grej) + 25 min Core( som är min grej).
Men vi får väl se hur detta går. Spännande värre!

Hur som helst blir det lite chill i bastun och ev. jacuzzin, sen beger vi oss
hem & fixar tacos (eller något annat gott) till lunch. Mums!

På kvällen är det dags för party med förhoppningsvis utgång på XoY.
Ser fram emot torsdagen alltså. Någonstans i mellan dessa saker skall
jag försöka klämma in 2½ h träning med mina juniorer och middag med
mamma o pappa som åker till Filippinerna i 2 v på fredag.


Underbara bilder av Anna1, tagna med en urdålig mobilkamera.


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0