Kick off med jobbet!

Hemma och trött efter en G R Y M T kul kick off med jobbet!
Har åkt speedcats - som gocarts på vattnet, varit på inspirationsföreläsning med Thomas Ravelli, bott på 4 stjärnigt hotell, ätit 3rätters, badat bastu, druckit vin & åkt Ribbåt - en båt som gör 60 knop och studsar sig fram på havet, helt GALET kul!




Detta är då så kallade "Speedcats", dem kallar dem "gokart på vattnet". Man fick åka ut
en person itaget med en instruktör. Man åkte med båtarna runt en bana med bojar, så fick man instruktioner på hur man skulle hjälpa till. Ju mer  man lutar sig över vid svängen
ju snabbare går det att köra runt den. Maxfart var 70 km/ h.


Var på inspirationsföreläsning med Thomas Ravelli, så nu har jag fått skaka hand
med honom och jag tog hans autograf.


Bodde på Björholmens Marina - ett 4 stjärnigt hotell. Här badade vi i havet
och badade bastu med en kall cider i handen. Vi åt en grymt god middag på
kvällen med tillhörande vin, allt stod företaget för.


Vi åkte en "Ribbåt" som den på bilden från Klädesholmen till Kärringön till
Björholmen där hotellet låg. Jag satt längst fram där det hoppade som mest.
Så GALET kul var det att åka med dessa båtar vilket jag knappast trodde innan
jag provade det. Hela företaget var ju med så vi hade 5 båtar med typ 60-70 pers
eller så på. Har med andra ord alltså haft en jättebra kick off med jobbet! Tack Diagonal!

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0