Sundsvall på Max

DET ÄR INTE KLOKT:
Att Sundsvall inte har ETT ENDA j*vla ställe med trådlöst internet i HEEEELA stan efter kl. 18.

Som ni kanske märker på frustrationen i meningen ovan var jag inte nådigt arg tidigare när jag gick runt i Sundsvall idag. Det slutade till sist på Max. Å ja, det är där jag sitter o bloggar just nu.

Har bytt om lite diskret här inne (vågar ju inte lämna hela packningen/datorn osv.) och sitter nu med mjukisoutfiten och fetaste godispåsen här brevid mig. Har fått x-antal studerande blickar på mig.

Kan bara fantisera om vad dem säger:
  • "Har hon inget bättre för sig på en lördagskväll vid 22.40?" - (Iofs, den som tänker detta befinner sig själv på MAX en lördagskväll i hemstaden)
  • "Dator, på en hamburgerrestaurang, vem tror hon att hon är"
  • "Kan hon inte vara utan datorn när hon äter?"
  • "Bor hon här eller?"



Och ni som är intresserade av cheer: http://cheerunion.org/Content.aspx/Championships/icuvideocoverage.xml
Just nu laddar det segt som attan, kan dock bero på att jag som nämt är på Max & surfar via dem.

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0