Grekland - Thassos


Helt underbart och ljuvligt varmt och skönt varenda dag på Thassos i Grekland.
Jag och Stefan var borta i en vecka, det kändes som några dagar bara, innan
vi skulle hem till kalla Sverige igen. Här ovan är min Stefan, brun och söt på
den 2 km långa stranden, Golden Beach. Den finaste stranden på hela Grekland.
Och fin var den, både stranden & havet. Kristallblått vatten och skönt att bada i.

Vitlöksbröd och den underbara tomat och gurksalladen var min favorit!
Önskar att man kunde få den varje dag! :)

Jag med havet i bakgrunden.

På måndagskvällen innan vi skulle ut och äta passade vi på att fota med
havet som bakgrund.

På Kavala flygplats och hemvägen. Nöjda och belåtna var vi med Grekland.
Önskade dock att vi fick stanna kvar en massa mer...

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0