Lördag igår

Tänkte berätta lite om gårdagen och alla spännande saker som hände :=)

Först var det träning för Ajr laget jag tränar, i Lundbyhallen, kl. 8 på morgonen.
Lite jobbigt och gå upp och lämna en varm säng alltså. Jag tog bilen dit så det
var gött. Laget skulle bli tränat av GCO-tränaren Maria, som tränar deras Asr lag.
Det var väldigt roligt och lärorikt men snacka om att de var trötta efter 3,5 h byggträning.
Vi sa hejdå och så åkte jag, Susanna och Maria vidare till Göteborg. Där var det tänkt
att vi skulle ha dansträning med GCO-tränaren Linda. Hon var jätteduktig och glad
så de 4 h träning vi hade där kändes snarare som 2.

Sen kl. 16.15 så åkte vi hem och så var det bara att slänga sig in i dushen och byta om.
Vi skulle ut och äta på kvällen med juniorerna, på Alléterassen. De flesta beställde pizza
och det var en mysig middag. Efter någon timme bar det av hemmåt för min del och jag
skulle hänga med en kompis på förfest. Jag gick dit i regnet men när jag väl var där var
det väldigt mysigt. De hade värsta buffén med kyckling, bål och massa frukter. Jag som
dessförinnan tryckt i mig en (nästan) hel pizza. Men bålet var gott och snart skulle vi iväg
med bussen. Vi missade den (såklart) men tog nästa efter 30 min. Jag och Mimmi dansade
hela kvällen och det var mkt trevligt. Vi tog bussen hem när Swing stängt och jag var rätt
trött. Nästan vart uppe ett helt dygn, 07.00-02.30. Men det var det värt ^^


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0