Praktik 6 mars

Sitter på "jobbet" på Angwald och partner. Det är en reklambyrå som ligger nära busstorget.
Just idag har jag fått i uppdrag att leta fram "fresh soups" på internet. Byråns nästa kund ska lansera detta. Så har precis högskolan varit här på föredrag om Angwalds, reklam, marknadsföring och sånt där. Det lyssnade jag med på, det var la trevligt. (=

Sen kommer älskling och hämtar mig när jag slutar (vid 5). Då kanske vi kan kolla på Borat. Det skulle vi egentligen gjort i söndags, men undertexten var asmkt före eller efter, och det kunde vi inte få att funka bra tillsammans. Då tänkte vi se på en annan film, och då blev det likadant! =/ Hm. Vi fick nöja oss med lite Familiy Guy! Rowlight värre =D

Så nu är jag hungrig, färdigmat here i come! Men ändå inte, för då kmr jag bli hungrig sen igen.. Hm.. Tricky situation.

Sen blir det Desperate Housewifes! Jaa. :)
Pusses / Anna

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0