7 Mars - Let's cheer

Hej. Vad tycker ni om Helenas och min axelstående? :) Fin, tycker jag. Vi gjorde den i fredags, när vi hade träning i Lunbyhallen. Det var checkt allt ;) Funderar på om vi kanske ska testa en heal stech också? :O :D
Snart är det träning, och jag längtar verkligen, speciellt till Tigers träning.
På cubs träning ska Lars från Borås lasarett komma och berätta lite om diabetes. En i vår grupp har nämligen fått diabetes, tråkigt värre. Men han ska iaf berätta lite varför man blir låg, hur mkt man måste äta och sånt. Ska bli jätteintressant faktiskt.
155481-77
I mon ska jag ta min typ 7:de körlektion, med en läskig körlärare (?) Göran heter han. Mimmi sa att han är lite konstig på vart man ska köra och så. Typ knackar lite på fönstret om han vill att man ska svänga.. HM..
Sami var nämligen inte ledig på ett bra tag. Så jag ska köra med Göran i mon kl. halv 6. Sen borde jag ha köpt present till Malin med. Hon fyller ju den 10:de. Får kika lite innan jag ska köra kanske? :))) Efter det ska jag leka lite med Stefan.

Nu är det min tredje sista dag här på Angwalds, känns lite sorgligt faktiskt! Idag fick jag vara med Dick på ett designmöte med två tjejer som är intersports designers. Dick ska göra 19 st prints till dem som dem ska ha på t-shirts och badshorts :) Skojj värre. Jag hjälper honom att titta runt på 2008s vår mode, hitta lite referens badbrallor osv.. KUL. Verkar jobbigt att börja skolan igen.. :/
Men snart: TRÄNING!

Rekordet i olika personer som varit inne på min blogg är 21 st (på en dag). Dem tittade 34 gånger tillsammans. :) Busigt va?

/Äni

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0