21 Mars

Hej. Har precis snackat med skolverket om LBS. Det var väll trevligt.
Dem undrade typ hur vi trivdes på skolan och om lärarna var snela :) Japp! sa jag.
Sara och jag skrev ihop lite Scientologifrågor igår. Vi ska åka dit i mon. Brr. Spännande.
Jocke och Alex i min parallellklass var där igår. De sa att scientologsnubben var 1h försenad.
Så fick dem se en film som sa att man skulle dö om man inte var Scientolog.
Man kunde lika gärna hoppa av en bro eller ta livet av sig. Hm..

Så nu vet jag vad som väntar. Fy...

Träning idag. Ska bli skojj, hoppas jag o Helena får tossa ^^
Weey, såg de söta hundskorna (fast i svart) från Bianco igår. Så söta.

/ Puss Anna

A♥S

Kommentarer
Postat av: Bella

sweet shoes

2007-03-22 @ 16:51:34
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0