16 mars - 1 dag kvar

Hej. Nu är det bara en dag kvar tills att jag blir 18 år. Det känns bara finfint.
Det innebär ju att jag snart kan ta körkort om jag vill. Och att jag får gå på krogen ^^
Så igår hade jag körlektion med Pasi, 40 minuters lektioner känns så korta.
Vi skulle bromsa och chansa på hur lång tid det skulle ta innan man stog stilla.
Det tog typ längre tid än vad man trodde, om  man inte hade foten precis över bromsen.
Så det var avsnitt 7, så började vi med avsnitt 8 i boken. Känns som att jag kan det där redan.
Menmen, jag har ju ändå köpt 20 lektioner, så jag måste väll ta det i Pasis takt. =))

Sen åkte jag till skolan och träffade Sara, vi pluggade lite om Scientologerna.
Vi ska åka och hälsa på dem nästa torsdag, Scientologerna i Göteborg alltså.
Det ska bli spännande allt.
Sen drog vi in till stan och krängde i oss lite fika. Mmm, daimtårta åt folket!

I morgon så ska jag hoppa gymnastikträningen säger Mamma. Måste hjälpa till hemma.
Typ nästan hela släkten kmr upp hit och firar mig på lördagen. Inte för att vi är så många då men, ändå.
Vi blir typ 22 pers har hon sagt, min lilla mamma. Inklusive Stefan och hans päron då?

Så sen blir det nog krogen, Stefan sa att han kunde bjuda. Snelt av honom...

Men idag blir det träna och jag och Helena ska klara 25 armhävningar på tårna.
Vi klarade 20 i onsdags :)

Helena som står på mig i axelstående, 2 veckor sen.


/ Anna

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0