14 mars - 3dagar kvar

3 dagar kvar tills att jag fyller 18 år :) Weey.
Nu sitter jag i skolan och vår lärare är inte här, så vi får jobba med vårt projekt,
lite jobbigt att ta tag i det. Det är typ vår ute och det blir man glad av.
 Idag är det träning och det ska bli trevligt, som vanligt.

Igår satt jag och pluggade en massa körkortsteori, jag gjorde 3st pärmar med frågor, wiie.
Göran, som sitter där på Körkortsteamet är en snel prick.
Han fick hjälpa mig med en massa konstiga skyltar och dimljus, suck.
Sen kom Stefan till mig och så somnade vi. Sen var det Desperate Housewifes, jaaa.
Tisdagens höjdpunkt!

Får la tåga bort till Samis och äta lite lunch,
han har odlat mustasch så nu ser han ut som Super Mario.

/Äni

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0