SOMMAR uppdaterad 1/8

Tänkte visa lite vad jag har hittat på de senaste veckorna :)


Jag&Bells på H&M,
provar söta Hello Kitty regnmössor ^^





Jag och älskling badar
hans katt Pepsi :D





Vi bestämde oss för att leka lite bygg på kransmossen.
Många förvånade gick förbi.
En tant sa: "Nämen guuud så duktiga ni är små flickor".
Alexander sa: "Hm, jag är varken liten eller tjej." ^^ hah. komiskt värre.

Jag och Stefan åkte till min stuga
som ligger i Strandaberg.
Här slingade jag honom och så
gjorde vi ansiktsmasker. (Min idé ^^)



Sen åkte vi till Stefans familjs husvagn
och bodde där i 5-6 dagar någonting sånt.
När det var dåligt väder blev det mest
läsa och spela tv-spel.



 
Vi fotade en rolig bil(?)
när det var Wheels and Wings.
Harry (och hans ägare Cissi) kom och hälsade på
i husvagnen.



Vad är väll semester utan shopping.
Jag köpte skinnpumps på Kungsmässan i Kungsbacka.


På väg hem.
Stefan och jag tog ut Tiger ur buren.

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0