27 jan

Var på den dära teatern igår. Den var speciell, tog upp typ läskiga pedofiler och sånt.
Idag ska jag kanske gå o titta på Lace med lite folk.
Bella kommer snart, man kanske ska sätta på sig något förutom mjukis?

Fick övningsköra lite idag, påväg hem från helsingborg, det var najs.
Vi mellanlandade lite i Göteborg och där köpte jag två par skor, jag vet, kanske inte SÅ nödvändigt.
Menmen, nu har jag minst hm. 25 + par skor. =D rowligt.
Ett par svarta pumps med öppen tå och ett par ballerina med öppen tå aswell. Gillar det.
Får nog dock vänta innan jag kan använda dem då det är typ -5 grader eller kallare ute.. Brr.

Men ha det najs. PUSS

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0