4 feb +SingStar

Hej gott folk.
Idag har jag, Mimmi, Sebbe och Joakim spelat lite SingStar.
Det är typ ett kareokespel på playstation, så blir man bedömd när man sjunger.
Det var rätt svårt måste jag säga. (Vi spelade på easy)
Min, Yeys och Sebz lunch blev chips och dip. MUMS!
Måste säga att Yey och Sebz var rätt grymma, speciellt på "I wanna dance with somebody" :)

Har inlämning + redovisning i Engelska B i mon, brr. Rebecca & jag ska prata om Digitala Medier, vår inriktning.


I mon är det dags att öva lite basket tossar på A-byggträningen, ska bli skojj detta.
Längtar tills att Cubs ska tävla den 31 Mars i Göteborg på DM. :)


Men nu kallar sängen (höhö)
/ Äni (Lead Singer) Elmstream


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0