Top 10 Pryllista

Livet är för kort för att inte ha med en top 10 med underbara prylar. Inte sant?
1

Den underbar-luktande-body-butter
jag fick av Anna på min 18års fest.
Man blir typ beroende av sin egen insmörjda arm.
2 
Spännande bok jag läser nu,
del 3 av 4 i en serie
osamanhängande böcker Karin Alvtegen skrivit.
3
Cubs dommarprotokoll från DM 2007,
 man kan få 0-10, Cubs lägsta var en 6:a.
 ^^ Glad tränare!
4 
Wunderbar ansiktskräm från Biotherm,
renar ansiktet från dagliga
påfrestningar tex. ciggarettrök.
5
Min nya foundation/dagkräm
från Nivea, en riktig höjdare för bara 70 kr!
6
Godis är ett måste vid påsk,
och här har vi mitt påskägg
jag fick av Mormor & Morfar i år.
Yummie.
7
Inköpta "Gel cushions" för att stödja
foten när man har högklackade,
vilket är ett måste för mig!
50  kr på Nilson i Helsingborg.
8 
Sweet min blomma har blivit,
man blir så glad av att den är så fin,
i detta hemska vår/vinterväder.
9
Solglasögonen ligger tryggt
i Indiskas glasögonfodral
som dessutom är riktigt sött.
10
Min hårtork jag fick av
Ljung o Jocke på
18års festen. Cool va?

Kommentarer
Postat av: bella

very very nice :)

2007-04-09 @ 15:38:01
URL: http://isabelleolofsson.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0