8 April - Efter Helsinborg

Påsk är väll påsk, men ändå. SÅ kul är det inte att måla ägg.
Speciellt inte om man är tvungen. ^^ Menmen, nu är jag iaf hemma i Borås igen.
Det var både roligt och inte roligt att dra till Helsingborg.

Detta gjorde vi:
Torsdag: Åkte ner på kvällen, kom fram typ 20.00 - åt kyckling och gjorde matte (haha, jag som aldrig gör läxa ^^)
Fredag: Den EXTREMT mest roligaste dagen. När vi lekte med Anton och Lilli. Lilli och jag bakade en mkt utsökt chokladtårta och till det så köpte vi exotiska frukter, helt wunderbar. Melon, jordgubbar, physalis, sharonfrukt, annanas och sånt. Riktigt najs blev det.
Lördag: Den årliga "Påsk-Släkt-Middagen x2" Först käkar vi påskmat hos farmor o farfar och sen hos mormor och morfar.
Söndag: Frukost och sen heeeem.

155481-119
Lilli och jag


/ äni

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0