27 december

Hejhopp.
Har sovit hos Stefan i natt, det var mysigt. Förutom att han skulle upp typ vid 7.
Han skulle jobba, och jag fick ligga kvar i några timmar och sova. Det var mys.
Förutom att han inte låg jämte då...

Jag har fått pengar av mormor och morfar till att ta körkort. Så nu måste jag ringa runt och få tid.
Ska nog ringa runt lite senare. Om jag hinner.
Sen ska jag till stan med Bella också, det ska bli skojj.
Stefan har gett mig några saker jag ska byta åt honom också,
han bara - köp något skojj till mig för pengarna. Haha, undrar vad jag ska hitta på.


Har skrivit in mig på Körkortsteamet, så imon ska jag och Mimmi åka dit och boka lektioner!
Mims och jag kollade på Highschool Musical nyss... :P Den var rätt löjlig.

Puss Anna

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0