SKÅNE,

Tisdagen och onsdagen spenderades i Helsingborg i omnejd. Sov över hos
mormor&morfar i Rydebäck.
Har badat i havet två gånger, riktigt skönt. På tisdagskvällen var vi hemma
hos min faster och firade att mina släktingar från Stockholm gift sig. GRATTIS Kerstin o Gino!

Åt en delikat buffé som bla. innehöll: fläskfile, grillspätt av lammfärs, zucchini, nybakt bröd & tapenade.
Nypotatis, tomat/rödlöksallad. Bearnaisesås, tzatziki, tacochips osv.. Riktigt gott!




Dag 2 så navigerade jag o Lilli oss runt i nordvästra skåne och åkte till
olika loppisar. 2 av 3 var stora besvikelser dock. En loppis visade sig vara
Björnekullas fabriksbod. Vi blev lite paffa, men gick in och kollade.
Där inne fanns saft och sylt. Jag köpte en päron/flädersaft för 7 kr, sen gick vi!

Lilli utanför bilen i Åstorp.



Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0