Studentklänningen - second hand


Jag sa visst att jag skulle visa min studentklänning, i ett tidigare inlägg.
Så här kommer en bild när den sitter på och en närbild på själva tyget.
Klänningen är second hand och det är faktiskt min mamma som köpt den
för ca: 10 år sen i en av Båstads underbara 2hand butiker. Några
hundralappar var allt hon behövde ge. Sedan har jag kemtvättat den och så
fick min granne (som är sömmerska) sy in den så att den satt perfekt! :)
Mina lärare sa att jag fick det inofficiella priset för snyggast klänning. Då
blev jag riktigt glad! Klänningen kommer ursprungligen från Nice.

Kommentarer
Postat av: Diana

vad coolt tyg!

2008-06-13 @ 16:19:59
URL: http://daja.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0