Plugg, plugg

Eller ja, kanske inte just nu då. Men jag hoppas att allt ska skriva sig
självt så att jag slipper göra det. Ush och blä. Orkar inte göra allt.
Måste bli klar med iaf svenskan och religionen idag, det ska vara inlämnat på fredag.

Sen är det bra om jag blir klar med engelskan, för den ska vara inne på måndag,
och jag orkar verkligen inte plugga i helgen. Sen är det väll matteprovet som kmr
gå lite som det går känner jag. Jag orkar verkligen inte plugga matte nu. urrk.
Ska ju till Liseberg i morgon med alla elevambassadörer, ska bli rooligt :D:D
Måste testa den nya, uppswinget lr vad den heter -.-

Sen (skogalen som jag är) har jag hittat två megasweeta pumps, båda 500 kr /st
från Bianco och Scorett. Men dem finns säkert inte i Borås. To bad.
Vilka gillar ni mest?

Kommentarer
Postat av: annie

hm, ser hela layouten konstig ut eller kan du inte läsa textsnittet ? den datorn jag skrev från igår var ganska gammal, men det borde väl inte spela någon roll. skumt, har aldrig hört några klagomål på det tidigare :) fin blogg du har, förresten.

2007-05-24 @ 15:46:05
URL: http://blialdrigsomjag.webblogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0