Ont i fötterna

En aning sleten efter en dag på jobbet,
idag skulle jag typ vara med en ny tjej och visa
runt henne och sånt. Hon var trevlig och så, det gick bra :))
Förstår hur det känns att inte kunna någonting där man ska jobba,
så himla jobbigt att vara ny.
Sen när klockan var 5 hämtade mami o papi mig, skönt.

Åkte sen till Ica och så köpte vi grejer så att vi ska göra
Ceasar sallad, fyy vad gottigt.
En massa rolig sallad, bacon, krutonger och kyckling.
Känns fräsht med sallad, har tur som har mami&papi,
dem gillar att göra god (konstig) mat ^^

Ska jobba i morgon med, men ikväll ska jag och Stefan nog
kolla på Spiderman 2. Vi skulle kanske titta på 3:an md
Bellä och Robin, men jag kmr inte ihåg nått av 2:an,
så vi får la titta på den först..
Någon mer än jag som är så glömsk ? :/ Jobbigt iaf.
Jag kommer ju typ bli senil vid 40 elr nått. ^^

Helgen blir la inte så mkt helg, men förhoppningsvis
så kan jag ta igen det nästa helg,
ska jobba varannan helg nu. Wiie.
Kramkräm Anna


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0