måndag

Ja, idag är det måndag och vi hade mattegenomgång till matteprovet nu veckan.
Ska dock till Liseberg nu på torsdag så får ha provet på fredag :) men jag klagar inte ^^
Sen ska svenska reccension om Psycho vara inlämnad på fredag samt att jag ska
skriva om 5 engelska författare på Engelska tills på måndag.
1 ½ A4 sida för varje författare. Sen är det religionsgrejs som jag också måste göra
tills någon gång, tisdag absolut senast, har inte börjat än :/
Ojojoj. Varför ska allt komma i slutet ? :/ KUL HELG säger jag bara...

Ehm, såg en patetisk full gubbe på bussen. Han somnade nästan hela tiden och såg
ut som att han skulle spy ungefär en gång var minut. När bussen svängde höll han sig
i ett handtag som finns i fyrsäten på bussar i borås. Då blev han tvungen o sträcka sig
över en kvinna som inte såg så gillande ut.. ^^ Tur att inte jag satt där hon satt.

Funderar på att köpa ett par "bekväma" skor
som jag ska ha när jag jobbar.
The thing is att skönhet på både in och utsidan
brukar vara en svår kombination när det gäller skor.
Här är iaf gröna Ked's.
Funderar på något liknande.
Isf blir det väll att dra till Gbg någon gång.

/ Annao

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska åka till Göteborg imorn tänkte jag! Så jäkla shoppingsugen, fast det är inte superkul att shoppa ensam alla gånger. :/

2007-05-24 @ 20:21:49
Postat av: Äni

OKaj :) skojj.Mensäg till mig nästa gång, Jag vill med shoppa lite ^^ Hihi. som vanligt..

2007-05-25 @ 16:34:41
URL: http://elmstrom.blogg.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0