Renovering pt 3

Renoverade en massa igår i lägenheten. Pappa o stefan åkte först och slängde
en massa skräp - typ hela köket förutom spis, kyl o frys.
Smidig som man är och bråttom som man hade så skulle jag sparka loss 2 brädor
som satt ihop med spikar och missade en spik som stack upp. Så ja, jag sparkade
all min kraft in i en spik i foten. INTE skönt!
Som tur är hade jag megatjocka sulor på mina skor (gamla Reebookskor från 80talet).
Så spiken gick inte genom foten eller något sånt sjukt, men det gjorde ont det lilla den
åkte in i foten. AJAJAAAJ!

Drog bort de sista tapeterna och spacklade över ojämnheterna i vardagsrummet med
hjälp av Malin & mamma. Vi ska dit igen idag, i helgen ska vi kolla på kök & bredspackla
vardagsrummet. Kommer bli super (:

Mynt som Stefan och Jocke hittade underst i köket när de rev ut det.

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0