Ur min kamera - 2010

Dessa bilder hittade jag i min "kamera 2010"-mapp som jag har på datorn. Vissa månader fanns det inga bilder alls, och vissa månader fanns det ett flertal. Hur som helst. Här har ni några utav dem.

JAN 2010:
Utgång på XoY, förfest hos Hanna. Anna hade precis kommit hem från sin Asia-trip
om jag inte minns helt fel. Grym kväll. Grymma tjejer.


MARS 2010:

Var i Sundsvall på Mittuniverisitetet för 1a gången på en av de obligatoriska kursträffarna.

Bild påväg till jobbet, (på Transcom), Lundbyhallen som rasade in pga. snön.


APRIL 2010:

Den andra kursträffen på Mittuniversitetet där jag läste Grafisk kommunikation på distans..


JUNI 2010:

Juniorernas "genrep" inför RM i Stadsparken.

Min lillasyster Malin tog studenten.

Jag & Stefan flyttade in i vår 3a på Bergsäter samt köpte dessa underbara
missar. Klas & Tangoschata :)


JULI 2010:


Vi firar Emelie i efterhand i Halmstad.

Lilli och jag på dagstripp i Skåne.

Missarna får följa med till Stefans föräldrars husvagn i Apelviken.

Jag o Sanna följer med o supportar MFC på ECC 2010 i Finland. Verkligen en kul resa :)



AUGUSTI 2010:

Jag och Stefan byggde en kattklätterställning.


Mitt förra jobb Diagonal hade Kickoff i Göteborgs skärgård.


Efter 7 veckor fick ÄNTLIGEN jag och Stefan vår soffa. Montera den var inte så lätt.


Jag & Emelie tar en promenad i Borås djurpark.


September 2010:

Lina o Johannes gifter sig i Brämhults kyrka.

Vi firar Jenny som fyllt 21 år.


November 2010:

Äntligen blir alla våra rum tapetserade. Kaos är det minsta man kan säga för att beskriva läget.


Dec 2010:

Nyår med älskling


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0