Sälen enligt min mobilkamera

Ni kanske undrar hur det kommer sig att jag hinner uppdatera flera gånger om dagen nu?
Jo, jag är sjuk och det är så sjukt långtråkigt att bara vara hemma, ligga i soffan o glo
på datorn. Igår låg jag ner och sorterade bland mina 3 pärmar med räkningar osv...

Här har ni lite bilder från min o Jennys Lindvallen-weekend när vi hälsade på Hanna & Sara!
Underbart väder i bilen på väg upp.

Köra o fota samtidigt?


Det tog ca: 7+7 h i bilen för att få hälsa på Hanna & Sara, men det var det värt :)


Framme på Experium i Sälen. Här är Jenny, påväg mot omklädningsrummen.


Jenny i backen.


Gulaschsoppa till lunch! Mums!


Fina Hanna.


Jenny och jag i taxin påväg till Ice!


Haha :D Taxigubben!


JOHNOSSI på scen! :D Grymt!


Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0