ONYX

Jag tränar på Onyx i Borås som är ett grymt ställe. När jag blev medlem för drygt
1 år sedan så tecknade jag mig både för stan och i knalleland. Det har jag inte ångrat.

Det innebär att jag har tillgång till fler pass plus att det ibland passar bättre med det ena stället
beroende på vart man ska / har varit.

Dessa bilder är från Onyx i Knalleland som är det snyggaste av båda Onyx. De har rosa detaljer
och taper i tjejernas omklädningsrum samt jaccuzzi & bastu. Gillas skarpt!

En stor rosa sitt-puff mitt i omklädningsrummet.

Fina fototapeter överallt samt fina inredningsdetaljer som tex. Iitalaskålar
och ljuslyktor.

Kommentarer
Postat av: jordii

åhh så fint gym :) önska mitt va lika glamoröst!

2011-01-20 @ 19:07:03
URL: http://jordii.devote.se

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0