Lindvallen, Johnossi, Hanna & Sara

Har haft en grym weekend med få timmars sömn. Tre händelserika dagar som bla. inkluderade
ca:15 h bilresa. Ca. 7,30 h dit o 7,30 h hem.

Fredagen: Jag o Jenny var i badet på Experium & på Norrskens SPA och jag fick massage.
Lördagen: Skidåkning i backen & utgång med tjejerna på kvällen.
Söndagen: SPA.t igen helt ensamma med bastu, bad & ansiktsbehandling. LYX! (Pizza & Mc Donalds blev dagens mat)

En kul överraskning när vi kom dit var att Johnossi skulle spela på Harrys i Sälen i lördags.
Utgång och spelning på "Sälens bästa krog" - enligt Hanna. Det var grymt drag och vi somnade
ca. 04 för att gå upp och köra Hanna till jobbet vid 08. Men vad gör man inte för att få umgås med
sina underbara tjejer:))

Här kommer Man must Dance m Johnossi så vi inte glömmer det.



Jag fick avslappnande massage i fredags och ansiktsbehandling. Helt gudomligt.
Tack till Sara o Hanna som fixade med mig o Jenny. Vi har haft det som på 5 stjärnigt
hotell! Love you!

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0