Cheer DM STHLM 2011

I helgen var jag i Uppsala för att vara funktionär på Stockholms DM i Cheerleading.
Jag var en sk. spotter (säkerhetsperson) tillsammans med Sanna, J-E, Gustav och Inga.

Hade en kul helg trots flera timmar i en 7-sitsig bil med plats för mig och Sanna i
"bagaget"! Haha. Vi kunde inte haft bättre eller roligare resesällskap i form av Lina och Johannes.
En full bil med MFCare helt enkelt!

Som spotter så brukar vi också hjälpa till med prisutdelningen. Såg att jag hade
blivit taggad i några sådana bilder på fb. Här kommer dem :)

Kommentarer
Postat av: hattenhauer

finaste stingrockorna på första bilden :)

2011-02-09 @ 22:43:16
URL: http://hattenhauer.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0