JAG HAR FÅTT MITT DRÖMJOBB!


Ska börja på Bregmos Reklamgodis AB i Borgstena.
Detta jobbet innebär att jag får ta emot samtal från kunder och företag
som vill beställa godis med deras logga eller färger på.
Det kan vara att dem ska ha godis i en hotellreception, vill dela ut godis på
en mässa, ge bort företagspresenter osv.

Jag kommer att få designa godispapper, tablettaskar, klubbomslag, karmellpapper osv.
Ta emot ordern på telefon och genomföra den.




Det mesta av Bregmos godis köper dem in
färdigt till packningen. Det finns ett undantag
och det är att dem har en chokladmaskin som
gör chokladrutor med mörk och ljus choklad.

Sedan beställer man (minst 2400 st) och
får tex. sitt företagsnamn på.

Kommentarer
Postat av: Fisken

Grattis vännen! Riktigt bra jobbat!

2010-09-28 @ 16:56:16
Postat av: Helen

Åh gud va roligt de lät :) verkligen ett jobb för dig anna!!

2010-10-13 @ 17:17:51

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0