KIKA IN - i Saras lägenhet! (Hemma hos :)

En av mina kompisar bor i en jättefin stor lägenhet i Borås tillsammans med
hennes pojkvän. Dem har renoverat den själva och målat mycket vitt.

Det största rummet är vardagsrummet med matbord som man ser här.


Golven var tidigare täckta med plastmattor i gräsliga kulörer. Under
fanns detta fina golv, dock är det slipat och lackat av Sara o K.


Toalettgolvet är sött tycker jag:)


I vardagsrummet hittade jag denna söta röda gris. Den stod på en box
från Fifth Avenue Shoe Repair som innehåller en fluga K fått av Sara när
hon och jag var i Stockholm förra året.


Stora ljusa fönster är riktigt härligt!
Här står Sara i sitt sovrum.


Här är Sara och hennes garderob som är fylld till bristningsgränsen!
Klänningen t.v. är från Carin Wester.

Kommentarer

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0