Fredag!



Igår hängde jag lite tillsammans med dessa brudar, båda ska lämna mig! Men jag hoppas
att de kommer tillbaks ^^ hihi.

OCH! Detta har jag glömt att säga: Vad kul att ni är så många som läser nu! :) hihi.
Dock inte så många som kommenterar, men det spelar ingen roll, gillar er ändå!


Om ni undrar varför det inte kommer upp nya bilder på bloggen är det bara för att jag
inte hittar min kamerasladd. Jag och min syster har likadana men nu har INGEN av oss
sin jädra kamerasladd.. Ååh, jag hoppas den kommer fram snart.

Hursomhellst, FREDAG idag, ska äta tacos o mysa med Stefan, i mon träning med älskade
juniorerna 10-12 o sen 2-4 med dansen, kulkul! :)) På kvällen ska jag träffa tjejerna,
förutom Carro som flyttar till Strömstad :/

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Liva

SV: Hehe... Vi är liksom bara en grupp...

2010-01-15 @ 18:56:03
URL: http://finlitendag.blogg.se/

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0