Felicia + Fredagskväll, Emelie + Lördagskväll

Igår hade jag mysigaste kvällen med Felicia :)
Vi åt sushi och skalade och skar upp 1 kg morötter + att vi gjorde
favvo dipen Holiday till. Mumsigt värre!


3e gången jag äter sushi, gillar bara "laxarna" än så länge.


Ikväll ska jag träffa Emelie, så söt. Igår skulle hon köra hem från Ljunby,
ca: 3 h senare smsar hon: "OJ, jag har åkt 15 MIL åt fel håll, mot Helsingborg!"
HAHA, lite roligt, men jobbigt o åka 25 mil hem till Borås sen...
Vi ska köra lite ansiktsmasker & fotbad + vin samt hem till Elin på kvällen,
så får vi se senare vart vi beger oss. Ser fram emot detta!

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Hahah nee jag tror faktiskt inte att jag kommer att gör adet. NU är jag bara tränare för småbarnen i gymnastik ibland. Tror det kommer att vara tung o komma tillbaka med voltandet faktsikt =/

2010-01-30 @ 22:26:48
URL: http://kyssars.se
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-30 @ 23:30:36
Postat av: Lauritziqra

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-01 @ 21:12:57
URL: http://lauritziqra.blog16.com

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0