Surfar med mobilt bredband från Tele2

Har fått låna ett bredband av Tele2 på Transcom där jag jobbar.
Hur snällt som helst tycker jag, bra tills att vi fått ordning på något
annat som jag o Stefan ska  ha.

Idag har Hanna och Helena varit o hälsat på i lägenheten.
Vi drack Marabou/Toblerone Cappuccino och
åt mörk choklad, tummen upp för det!











Corona (katten nivet) är jättemysig o ligger o vilar på mitt ben nu när
jag sitter här i soffan o skriver. Stefan packar upp lite lådor. Vi har ju
bara ett mobilt bredband, så jag antar att vi får turas om lite, haha.


I morgon är jag ledig och det ska bli SÅ skönt o inte behöva gå upp
typ 07.00. Sen har jag lite saker jag ska göra under dagen med.
Måste plugga och packa upp saker. Sen ska Walex o jag fika på
eftermiddagen med, blir mysigt. Frågan är om man ska åka o träna?
Känns som det var megalängesen nu..

Almåshallen är ju ständ tillsvidare, o det är ju där vi har de allra flesta
träningarna, hoppas vi får tillgång till den snart!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nästa vecka får vi komma in i hallen :(

2010-02-24 @ 17:44:51

Säg det du vill här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Skriv här:

Trackback
RSS 2.0